I will surely break.

Jävligt jobbig dag, har får stressa som en idiot igenom allting. Direkt när jag var på Vissmålen så red jag Rinaldo. Det fick bli barbacka ut en sväng, blev inte så långt då tiden var knapp. Några galopper blev det och han var precis som vanligt, sådär larvig och blir rädd för allt och hoppar lite hit och dit. Skrattade hela tiden gjorde jag åt honom, bästa ponnyn. Ställde honom i en box i Åkarp medans jag red Holiday sen.

Holly fick gå på banan
, i tjugo minuter eller en halvtimme kanske. Hon var SKITFIIIIN i traven verkligen, bärde sig huuur bra som helst i ganska långa sträckor faktiskt!! Högergaloppen tog hon två gånger idag dessutom. På hemvägen fick hon springa av sig rejält, uppskattades nog av henne.. ;) Är nöjd över henne även om det inte blev så ordentlig ridning.

Fick sedan typ POWERWALKA med Rinaldo hem för att komma någorlunda i tid till US, haha... Men mysigt var det, fick typ släpa med honom fram. Han pussade och buffade på mig hela tiden, som vanligt kan man väl säga. Knäpp, men det är precis det som gör honom till Rinaldo. ♥




Dom finaste idag

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tandblekningstävlingen är nu avgjord och vinnaren finns uppe på bloggen, kolla om det vart du, och glöm INTE att anmäla dej till min nya tävling!

En fototävling med temat sommar, där du kan vinna valfri vara från biglife, för mer info eller för att delta



http://mliejohansson.blogg.se/2012/may/fototavling.html#comment

2012-05-24 @ 13:23:59
URL: http://mliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0