If all this is gone, who am I?

Damn vad dåligt bloggandet varit på sistone.. När vi fått ny header osv så får vi bannemig skärpa oss! Olivia lyckades ju fixa bilderna på henne och Vendela, men SJÄLVKLART hade min pappa tagit bort bilderna på det andra minneskortet. Fyfan vad arg jag är på honom, det blev ju så jävla fina bilder.. -.-

Anyway dåå - Igår fick Holly vila och Rinaldo red jag ut med ridgruppen. Hade hackamore och han skötte sig, bara busridning blev det. Finns inte så mycket mer att säga om det, haha. ;)


Min pudding ♥

Om tjugo minuter ska jag åka bort till Holiday, tänkte ta henne på hackamore idag faktiskt.. Funderar på lite bomarbete med henne, men jag får se. Sara ska iallafall filma mig lite.. :)

Efter det får det ska Rinaldo få sig en dressyromgång (om man nu kan säga så). Har inget speciellt som jag vill göra med honom faktiskt, kanske träna på lite skänkelvikningar/flyttningar. Känner att han måste lära sig det ordentligt nu, jag har ju aldrig riktigt tagit tag i det. Hoppas Sara kan filma lite här också..!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0