Lite kort om ridpassen!

Började med att rida Holly idag. Henne busade jag först massor med i skogen utan krav och hon var verkligen riktigt på hugget! Sedan avslutade jag på lilla ridbanan, hon var galet stel i vänster idag och jag kände inte för att bråka med henne så det fick bli mest arbete i andra varvet. Red på en mindre volt och vissa bitar så bärde hon sig så jävla bra!!!!!! Kan inte förstå hur fin hon har blivit på så kort tid, duktiga fina häst!

Rinaldo red jag tillsammans med Sara idag. Vi red fram ute och sedan lite bus i ridhuset i ett par minuter när det ändå var ledigt. Tillsist tog vi en tur ut igen och rejsade som IN I, satan vad fort det gick!! Tog förövrigt Rinaldo på hacket idag också och han skötte sig jättebra, bästaste bästa! :love:



/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0