Nice

Ska sova strax...Ligger i sängen och bloggar från Jennies iPhone! ;) Hon ska sooooooova hääääär, perfekt.

Idag på ridlektionen hoppade vi och busade lite i torpethagen, det var inte så jättekul tyvärr.. x) Rinaldo var bäst och skötte sig hur bra som helst, helt fantastisk är han! :love: Vad mer ska jag säga om det? Haha.

Holiday fick vila idag igen... Men ni kanske förstår att jag sätter Rinaldo först nu när vi inte har så mycket tid kvar ihop, när jag bara hinner med en häst.. Holly har jag ju ändå fleraflera år kvar med.

Imorgon flyttar jag förresten Holly till Vissmålen, jag kunde få låna Marias stallplats tills hon flyttar in i lösdriften! Tack Maria, du är bäst <3



/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0