Ny design

Yääh, igår tog jag mig minsann tid och fixade en ny (på tiden alltså..!). Jag tycker den blev ganska bra faktiskt, det fattas bara en liten presentation och såntdär men det kommer väl upp med tiden när vi kommit på vad som ska stå på den.. Haha!

För er som inte ser nya designen - tryck F5!


Jag förstår om alla ni undrar varför Rinaldo inte är på headern längre.. Det är för att jag inte ska ha kvar honom och köpa Holiday istället.. Jag vet inte hur länge till jag ska ha honom, det är lite struligt på den fronten. Fanny ska ta över honom efter mig som några av er kanske redan förstått.. På ett sätt är det underbart att han ska stå kvar, och dessutom har ju Fanny lite samma tänk och såntdär som jag. Samtidigt kommer det vara otroligt jobbigt att se honom varje dag men att veta att det inte är mig som han väntar på. Det har ju alltid varit han och jag, det finns liksom ingenting annat på kartan.. Älskade ponny! :love:

/MAJA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du ha kvar Holiday?!

2012-05-15 @ 19:04:51
Postat av: Elinor

Skitsnygg!

2012-05-15 @ 20:23:45
Postat av: sara♥

ska du ha kvar holly????!

hahahahah skojjar bara, men aah super fin design <3

2012-05-15 @ 22:02:14
URL: http://ssarasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0