Orkar inte blogga

Är så jävla trött och har ingenting att blogga om heller typ..
Har ridit noll hästar idag, varav en av dom borstad och den heter Rinaldo. Det var så jävla varmt och jag pallade inte gå bort till Holly tyvärr, och till Rinaldo hade jag ingen sadel eller något.. Så båda vilade, som sagt.

Inte för att jag tror att dom tog någon skada av det, men ändå. Känns lite halvdumt ibland. Imorgon MÅSTE båda ridas, Rinaldo får nog komma ut en sväng och Holiday behöver verkligen ett pass på banan nu så jag ska försöka följa detta nu. Ska bara hitta motivationen till det också..


Bara andas samma luft, leva i samma värd.
Stjärnan på himlen i min egna atmosfär

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0