Pigga hestar

Red ut idag på en pigg Daphne tillsammans med en pigg Drake och en pigg Fabian!

Daphne var riktigt härlig idag. Vi red först den lilla klätterslingan som jag brukar rida (fick idag reda på att den kallas fyrhjulings rundan) och sedan till travbanan.

Somsagt var alla hästar på hugget så vi kunde inte galoppera tillsammans.. jag och Daphne väntade tills de andra var en bit bort på banan. Det var inte särskilt poppis enligt D, han stack iväg lite för tidigt men jag kunde ta tillbaka honom. Galopperade i lagom tempo två varv.

Olivia & Olivia red vidare mot badplatsen, men jag hann inte då jag skulle hem.

I natt är Daphnes första natt ute, skönt med så fint väder! Så nu står han fullt påpackad med flugtäcke, flughuva och munkorg! Han ser riktigt rolig ut.. måste visa bild nån dag xD


Skrutte

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0