Thank you ♥

Jag tänker aldrig någonsin tveka på dig igen, inte en enda sekund ska jag tveka på dig. Vi är menade för varandra, jag bara vet det.

Jag ångrar att jag ens tänkte den tanken, att jag ens TVEKADE på att köpa dig. Helt sjukt faktiskt. För nu vet jag, att det finns ingen annan häst än dig som jag vill ha. Jag BEHÖVER dig, och du behöver mig. Jag vet det. Jag tror att precis allting sker av ett själ. Du hade aldrig dykit upp i mitt liv nu om det inte hade funnits mening med det.

Jag struntar i tävling och allt som ingår runt det ämnet, iallafall långsiktigt. Det finns så mycket annat som har så mycket större betydelse. Det som spelar störst roll för mig är att ha en häst som man älskar, och den rollen har DU. Och även om du inte är den vackraste hästen i andras ögon, eller har den mest välbyggda kroppen eller är av det bästa blodet - skitsamma. Det är HJÄRTAT på en häst som spelar roll, och ett stort sådant har du, verkligen.

Älskar dig min vackra <3

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så... Du ska ha kvar henne?

2012-05-10 @ 22:49:14
Postat av: Elinor

Sometimes you have to try other ways, to make sure you pick the right ♥

2012-05-11 @ 17:17:45
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0