Träningen idag

Kan säga att jag hade med mig en väldigt stark ponny idag! ;)
Men kunde fixa avstånden väldigt bra ändå, blev lite tokigt nångång bara.
Vi fick hoppa en liten vattengrav idag med, han ville inte gå fram till den när jag bara skulle låta han kolla på den lite så trodde att han skulle stanna faktiskt, men icke!
Han bara flög över, ett riktigt stort språng blev det då han hoppade lite tidigt.

Hoppade en bana på 1 meter sen och det gick bra tills 5 typ, blev en lite snäv sväng så stannade han, red på igen och så kom vi över. Tappade rytmen lite där så blev det lite tokigt vid samma hinder fast från andra hållet igen, han kom så nära så jag trodde att han skulle hoppamen då sprang han förbi istället så jag åkte ner på sidan.. ;)

Hoppade upp sen igen och tog om dem 2 sista sen avslutade jag. Gick ut med han lite i skogen utanför banan och då kissade han direkt så det var förmodligen det som gjorde att han höll på.

Är nöjd över han och fick lite tips från Tomas om hur jag ska rida han på tävlingen sen!



/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0